Ar Google reklama yra vizuali?

Pirmosios kartos internetas, tebuvo tekstinė duomenų bazė, tuo tarpu šiandien jau neįsivaizduojame skaitmeninės, elektroninės ir internetinės erdvės be vizualinės informacijos. Kol verslo įmonės svarsto, kokia reklama patraukliausiai atspindėtų jų įvaizdį, google siūlo kiek minimalistinių, bet būtinai veiksmingus reklamos būdus. Savo verslo įmonės prekių bei paslaugų viešinimas socialiniuose tinkluose yra jau kita tema, tuo tarpu paieškos sistemose, vizuali reklama iš pirmo žvilgsnio atrodytų šiek tiek ribota. Vis tik tokie paieškų gigantai kai google, reklamos skelbimus išryškina net ir vaizdo įrašų skyrelyje. Kokie tai vaizdo įrašai ir kokį turinį interneto vartotojam jie skleidžia?

Lietuvoje, aiškinamieji vaizdo įrašai, dar tik skinasi kelią į internetinės reklamos rinką.Jei tradiciškai viešinti verslo įmonės įvaizdį jums per brangu, kaip alternatyvą rinkitės aiškinamuosius filmukus. Tokie filmukai ir google reklama yra puikiai suderinami, nes kartais vaizdai iškalbingesni už bet kokius frazinius žodžius. Mes labai greitai suvartojame, tiesiog suvalgome vaizdinę informaciją, tuo tarpu tekstinėms žinutėms suprasti reikia laiko. Tikslinga vizualinė informacija prasmingesnė ir originalesnė, nei besikartojančios tekstinės žinutės paieškos sistemoje. Dažniausiai interneto vartotojai paspaudžia ant vizualinės informacijos, praleisdami tekstinę. Todėl mokėdami suderinti google raktinių žodžių ir paspaudimų reklamą su vaizdine informacija, galite sulaukti laibai džiugių rezultatų bei augančių pardavimų.

Google reklama į savo strategiją įtraukia ir tokios tikslinės, vizualinės informacijos galimybę. Jums tereikia sukurti kokybišką informacinį filmuką, kuris iš „youtube“ kanalo bus nukreiptas į google paieškos sistemą bei taps matomesniu. Juk auga ne tik google vartotojų skaičius, bet ir „youtube“ kanalo stebėtojų. Kuriant tokį reklaminį, aiškinamąjį filmuką, nepamirškite esminių taisyklių. Informacija turi būti konkreti, susieta su preke ar paslauga, o pats filmukas ganėtinai trumpas. Tik mokėdami išryškinti svarbiausius savo įmonės privalumus ir šmaikščiai parduoti savo prekes bei paslaugas, sulauksite didesnio interneto vartotojų dėmesio. Paprastume ir yra genialumas. Galite sukurti net keletą minimalistinių reklaminių, aiškinamųjų filmukų, kuries padės interneto vartotojams suprasti jūsų įmonės viziją.

Šiuolaikinis interneto vartotojas nori gauti informaciją kuo greičiau ir paprasčiau. Google skelbimų paspaudimas, tai tik prima žingsnis. Google reklama privalo remtis ir vizualiniu turiniu. Juk, kiek vartotojų ryšis nuo pražios iki galo perskaityti visą reklaminį tekstą? Mes jau tapome nepakantūs ilgiems tekstams. Statistiškai google paieškos sistema yra lankomiausia, interneto vartotojai vis dar domisi konkrečia informacija, konkrečiomis prekėmis bei paslaugomis. Kadangi 97 proc. Lietuvos interneto vartotojų renkasi google paieškos sistemą, nenuostabu, kad veiksmingiausią ir tikslingiausią reklamą galite čia talpinti. Norėdami vizualiai ir ne tik pasiekti tikslinę auditoriją, visų pirmą turite ją išsistudijuoti. Kaip jūsų potencialūs klientai veda raktinius žodžius ir kaip?

Google reklama yra orientuota į individualius, tikslinių auditorijų sprendimus. Todėl kol jūs blaškotės tarp masinių ir tradicinių reklamos kanalų, rinkitės tikslingą sprendimą. Google skelbimai yra čia ir dabar, paieškos sistemos rezultatuose, kuriuos pamato tikslinis vartotojas. Be tikslingumo privalumo, šis reklamos būdas nėra labai brangus, tačiau labai veiksmingas. Užsisakydami šią reklamą, mokate ne už skelbimo parodymą, bet už aktyvius paspaudimus. Todėl jūs tikslingai investuosite ir tikslingai kaupsite savo įmonės kapitalą. Jei bijote pasimesti tarp raktinių frazių įkainių bei svyruojančio aukciono, rinkitės išlaidų korteles, kurios leis jums patiems nustatyti mokestį už reklamą. Ši strategija jums leis karts nuo karto didinti ir mažinti mokestį už skelbimo paspaudimą.

Google reklama jūsų nesuvaržo nei finansiškai nei laiko atžvilgiu. Tai patogus įvaizdžio viešinimo būdas net neišėjus iš ofiso. Jūs taip pat galite patys suvaldyti reklaminę kampaniją ir stebėti kaip čia ir dabar auga bei keičiasi jūsų svetainės lankomumas. Visados galite redaguoti ir tobulinti šias strategijas. Kol tradicinės reklamos rezultatai gana sunkiai pamatuojami, reklamos google paieškos sistemoje efektyvumą galime lengvai apskaičiuoti.Toks paprastas statistikos sekimas padės lengviau valdyti ne tik reklaminę kompaniją, bet visą jūsų verslą. Jūs matysite kokiomis prekėmis bei paslaugomis jūsų potencialūs klientai domisi. Tokiu būdu galėsite išryškinti populiariausių prekių bei paslaugų reklamą. Svarbiausia neužkraukite interneto vartotojų perdėta reklamine informacija. Jie renkasi tokius skelbimus, kurių žinutė neatrodo erzinanti. O kartais efektyvesnė gali būti ir vizuali reklama.